torsdag, april 09, 2009

Bocks

Igår satt jag, Erika, Tom & Kent hemma hos oss och drack lite. Det var längesen jag skrattade så mycket! Gick på Bockarna och träffade bland annat Linus, Nils, Rebecca, Mathilda. Rebecca berättade att hon åker till USA i augusti - hade lust att deppa ihop. Men istället får man väl försöka ta vara på de månader som är kvar!

Kl 9 i morse skulle jag hålla i en lektion med juridik-tvåorna. När vaknade jag? 08.38! Gissa om min projekthandledare blev förbannad! Men alltså, alla kan väl försova sig? Det var ju knappast något jag gjorde med flit. Och sen var det Jossan som fick ta mesta av skiten för att hon gick och sa att jag inte kunde komma. Som om det vore hennes fel liksom..

Anyway, idag får jag förhoppningsvis min netbook. Om 5 timmar får jag gå och lägga mig och äntligen vila lite - har varit väldigt dåligt med sömn de senaste 7 dygnen. Senare ikväll kommer Johan och Rut på besök och kl 15.30 börjar min två veckors ledighet - I LOVE IT!

Jag återkommer med nån bild sen igår och på min nya netbook om jag får den idag annars så hörs vi snart! Puss & kram

Ps. Om en sisådär 19 dagar kommer älsklingen hem till svensk mark igen. Det, om något, ser jag verkligen fram emot and I LOVE IT! PUSS

1 kommentar:

henrik sa...

mmm nu ar de nara tills jag far pussas med dej igen alskling