måndag, april 13, 2009

Det gör ont, så jävla ont.

Det gör så ont i mig att se en vän olycklig. Någon som står mig så nära. Det som kanske gör mest ont är att det inte finns något jag kan göra åt saken. Det spelar ingen roll hur än mycket jag lyssnar och ställer upp, jag är trots allt maktlös. Jag hoppas att du en dag hittar rätt, att du en dag verkligen känner att lyckan är total. Att livet är det bästa som finns och att ensamheten är långt borta. Du är en fin vän som förtjänar det bästa!


Igår jobbade jag och verkligen slet hela dagen. Shenol (jag vet att namnet är felstavat) frågade om jag skulle med ut på Stadt efter jobbet så det blev till att skynda sig hem, duscha och åka in till stan. Vi kom in ganska sent, alltså jag och Fiskehatten, och det var typ 30 pers på stället. Det sög fiskbulle, kände inte en människa. Meeen, som alltid så hittade jag säkert 5 nya vänner. Det är jag i ett nötskal, pratar med alla och pratar mycket. Ibland får jag nästan ont i huvudet av att jag pratar så mycket. Jag vet jag vet, för er som känt mig sen jag var liten så låter detta helt ofattbart. Blyga Jag. Men ibland chockar jag till och med mig själv!

Nu ska jag sova och drömma mig bort till Mallorca & Henrik. Min underbara Henrik. Puss!

Inga kommentarer: