söndag, januari 25, 2009

Ännu en vecka har gått...

Så var det söndag igen då. Fasiken vad helgerna går fort! Men det är bra, då går veckorna fort och man närmar sig saker man längtar efter med stora steg.

I sista stund drog jag hem till Nils igår, fick springa till bussen även denna lördag, halvt fixad.
Emil * 2, Andren, Nils & Markus var där till en början och sedan droppade det in lite fler, bland annat Lina. Det var riktigt trevligt, som alltid hos Nils! Senare skulle vi ut och kolla läget men det blev 5 minuter sedan tog hungern över så jag & Lina gick och åt middag (23.30) och sedan gick vi till Vallvägen och kikade på film. Lagom lugn, men mycket trevlig kväll!

Nu sitter jag här, med böcker upp till öronen och BORDE börja ta mig igenom dem meeen jag orkar inte. Och så försöker jag få tag i Henrik, det känns mycket viktigare. Varför ska det vara så jäkla svårt att få tag i någon? Jag har ingen aning om mitt sms kom fram, vet inte ens om jag har rätt nummer och det kostar 50 kr/min att ringa så det är ju inte så bara liksom då jag har hela 25 kr kvar på mobilen. Strålande, verkligen. 3 jäkla långa månader kvar, hur ska det gå? Med tanke på att den första månaden har gått sjuukt segt... Det är väl bara att gilla läget men ingen ska påstå att det är lätt.

Förövrigt vill jag ha sommar (iallafal sol), ett varmt bad och studenten.
Over and out så länge. /E

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska till Erika på inflyttningsfest va?

Emma K Carlsson sa...

Ja om jag kommer ifrån skolan så.. Du då?

Anonym sa...

Om jag inte blir sjuk eller annat så ska jag dit :)

Anonym sa...

hej alskling hoppas allt ar bra dar hemma.
vi har just hitta nytt boende bor for 60kr var och har typ hela stalle for oss sjalva och en stor pool riktigt najs och de tar val 3 min till stranden.
men de ar sjukt mycke jobbigare att va i bali en i thailand for dar kuna jag ju sms med dej atminstonde och de gar ju inte har.
sa jag forstar inte hur jag ska klara nastan 4 veckor har borjar redan langta till thailand igen eller ja helst till sverige och till dej min underbara alskling.
och jag ar sjukt radd over att jag ska gora som emil ha gjort han har tappa sin mobil sa nu har vi bara en mobil inte bra.
puss puss alskling
och skicka nagot sms lite da och da for de gor mej rikgtigt glad och gor sa att jag orkar med dagen
puss puss
ska ga och duscha nu sjukt trakigt utan dej

Emma K Carlsson sa...

Låter som att ni har det förjäkligt, älskling! ;) Men är det Emil med koll eller?! Tappade inte han bort ipod:en också? :P Håll koll på din mobil, annars blir det jobbigt värre för oss båda! Längtar supermycket efter dig, vi hörs snart! Puss puss puss

Anonym sa...

ja de ar riktigt forjakligt har eller inte. eller de ar ju sjukt jobbigt utan dej saklart.
ja emil ska val va den med lite koll men de har inte gatt sa jatte bra dar me jagh ska forsoka att inte tappa min.
puss pa dej alskling