torsdag, januari 29, 2009

Ge mig lite lugn, tack!

Igår var det lill-lördag så jag, Lina, Fiskehatten och Save gick på Bockarna.
Jag var den enda människan på hela stället som var smart nog att dricka vatten och tusan så bra jag mådde i morse trots att jag sov max 4 timmar. Och inte nog med det, jag klev bara upp, gick till Favette där Helena tvättade, klippte och fixade mitt hår innan jag gick till skolan. Riktig lyx faktiskt! För att återberätta kvällen snabbt: Mycket folk, trevligt, trevliga människor utanför och bråk på vägen hem. Idioter finns det gott om. Vill dock påpeka att det var dom som tjafsade med oss. Jag råkade visst känna fel person helt enkelt; Mr T. Detta tjafs, detta tjafs på grund av den killen. Frågan är varför jag måste ta dispyterna IGEN med dessa tjejer? Det var trots allt 9 månader sen och sen denna vrickade tjej kom in i hans liv så har inte jag varit det. Så vad är problemet?! LÅT MIG VARA I FORTSÄTTNINGEN, TACK!

I morgon kommer Johan & Rut hit och stannar över helgen, alltid lika trevligt i deras närvaro! Mina kära bror och hans underbara Rut.

Förövrigt: Ge mig trasiga jeans, blommig kofta och UGGS. Det ger jag mig själv iaf, då jag fick mitt fjärde mvg i årskurs 3. Over and out.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej alskling de du fraga mej om i sms tror jag du ska prata med ditt forsakringsbolag om.
om du nu har klippt dej sa far du ju ta lite bilder sa jag oxa far se hur snygg du ar.....
trodde du slulle va online pa msn nu sa jag kunna prata med dej men eftersom du tyvarr inte ar de sa far jag skriva de har istalle.
som de ser ut nu sa drar jag och emil med bat imorgon i typ 7 timmar ut till en o utanfor bali.
och dar finns de inga bilar,penga automater och valdigt fa hotel och vi har hort att de int gar att komma at internet dar heller sa jag kommer kanske inte kunna hora av mig nagot under tiden vi ar dar.
vi tror vi blir dar i en vecka men vi vet inte och vi vet inte om mobilerna fungerar dar./
sa de kommer kanske bli en valdigt jobbig vecke men har vi tur sa fungerar intenet och mobiler dar....
och dom sager att delfinerna brukar simma omkring baten nastan hela tiden sa de kan bli en riktigt rolig resa om de nu inte regnar lika mycket som de har gjort dom senaste dagarna helt sjukt har aldrig varit med om sa mycke vatten.....
puss puss hoppas du har de bra alskar dej sa mycke

Anonym sa...

men vi kan prata en annan dag jag ar inget att prata med anda????? vad mena du med de??????
ar du bara ,ite nere eller vad????
for jag tycker alltid om att prata med dej och nu kommer de ju kanske droja lange tills nasta gang
puss puss alskling

Emma K Carlsson sa...

1. Jag ser ut som en kärring i håret för tillfället så jag tänker inte visa några bilder på det.
2. Jag såg det på folksam så ska höra av mig till dom nu någon dag.
3. Varför i hela fridens namn ska ni åka dit det inte finns någon civilisation???? Hoppas verkligen att något funkar där.

4. Jag har ingen lust att ta det här, varför jag inte orkade prata. Men det var inget emot dig.

Puss puss älskling, saknar dig!

Anonym sa...

jo de fins gansk mycke civilisation har och som tur va fungerar internet sa de ar riktig najs har...
utover att de regnar ganska mycke eller de regnar varje dag men nastan bara pa kvallarna/
puss puss puss